Konsultacja prawna dla organizacji pozarządowych
Kancelaria Adwokacka oferuje kompleksową obsługę prawną organizacji pozarządowych i społecznych: stowarzyszeń oraz fundacji (prowadzących działalność gospodarczą oraz nie prowadzących takiej działalności), klubów sportowych, kół gospodyń wiejskich itp. Pomagamy w założeniu organizacji oraz w bieżącej obsłudze działalności. W ramach naszych usług przygotowujemy m.in. akty założycielskie, statuty (wraz z rejestracją w KRS), regulaminy, umowy (w szczególności umowy sponsoringu, darowizny, wolontariatu, najmu lub użyczenia lokalu), dokumenty związane z zatwierdzeniem rocznego sprawozdania finansowego.
Doradzamy w procesie uzyskiwania statusu organizacji pożytku publicznego, obsługi zewnętrznych źródeł finansowania, a także w przypadku przekształceń (łączenie, zmiana formy NGO) czy likwidacji organizacji. Pomagamy członkom stowarzyszeń i fundacji w rozwiązywaniu problemów prawnych. W naszych działaniach na rzecz organizacji pozarządowych bierzemy pod uwagę ich specyfikę oraz ograniczone środki pieniężne w pierwszej fazie rozwoju.
Doradzamy w procesie uzyskiwania statusu organizacji pożytku publicznego, obsługi zewnętrznych źródeł finansowania, a także w przypadku przekształceń (łączenie, zmiana formy NGO) czy likwidacji organizacji. Pomagamy członkom stowarzyszeń i fundacji w rozwiązywaniu problemów prawnych. W naszych działaniach na rzecz organizacji pozarządowych bierzemy pod uwagę ich specyfikę oraz ograniczone środki pieniężne w pierwszej fazie rozwoju.
Wynagrodzenie za świadczone usługi ustalane jest indywidualnie z każdym Klientem, a jego wysokość zależy od nakładu pracy, złożoności zagadnienia prawnego, czasu trwania sprawy oraz charakteru współpracy.
Przed przyjęciem sprawy do prowadzenia Kancelaria dokonuje analizy problemu Klienta, oceniając zarówno niezbędne koszty, jak i szanse osiągnięcia zamierzonego celu. Taki sposób działania umożliwia bezkonfliktową współpracę oraz możliwość przewidzenia przez klienta wydatków związanych ze sprawą. Jedną z zasad funkcjonowania Kancelarii Adwokackiej jest przejrzystość działań, w szczególności to, aby wszelkie ustalenia finansowe były jasne, a Klient nie był dodatkowo zaskakiwany.
Mając na względzie rodzaj sprawy w stosunku do kosztów obsługi prawnej, Klient może zlecić prowadzenie jej w całości, ale także reprezentację na określonych jej etapach lub też sporządzenie jednego lub kilku pism przez adwokata.
Mając na względzie rodzaj sprawy w stosunku do kosztów obsługi prawnej, Klient może zlecić prowadzenie jej w całości, ale także reprezentację na określonych jej etapach lub też sporządzenie jednego lub kilku pism przez adwokata.
Sposób płatności
W zależności od potrzeb klienta i rodzaju sprawy wysokość wynagrodzenia jest:
- Ryczałt za określoną jednorazową czynność - np. pojedynczą poradę, sporządzenie opinii, umowy lub prowadzenie całej sprawy. Określane przez strony z góry po uzyskaniu pełnej dokumentacji od Klienta. Wynagrodzenie takie jest co do zasady niezależne od nieprzewidzianych zmian w nakładzie pracy kancelarii.
- Stały miesięczny ryczałt - umowę abonamentową pomiędzy kancelarią i Klientem ze stałym, miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym ustalanym indywidualnie w zależności od rodzaju usług i potrzeb. Model ten pomaga zoptymalizować koszty w swojej firmie i mieć pewność tego, że bez względu na ilość pracy prawnika, poziom wydatków pozostanie niezmienny.
- Rozliczenie godzinowe lub mieszane – stały mniejszy ryczałt zawierający uzgodnioną liczbę godzin pracy oraz uzgodniona ponad limit stawka godzinowa.
- Rozliczenie indywidualne - w zależności od rodzaju zleconych spraw w przypadku np. dochodzenie należności.
Wynagrodzenie Kancelarii Adwokackiej jest płatne z góry. Istnieje jednak możliwość rozłożenia go na raty lub uzależnienie w części od powodzenia sprawy w formie tzw. premii za sukces (success fee).
.
Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców podziękował naszej kancelarii za wykazanie się najwyższą etyką zawodową i profesjonalizmem w ramach akcji ”#Ratuj Biznes”.
Wzięliśmy w niej udział, aby pomóc przedsiębiorcom w pozyskiwaniu środków przysługujących w ramach tzw. Tarcz Antykryzysowych oraz rozjaśniać wątpliwości prawne z tym związane.
Siedziba
Plac Pocztowy 7/3, 65-305 Zielona Góra
Telefon
690 600 570
kancelaria@pietak.pl
Godziny pracy kancelarii
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00
(po wcześniejszym umówieniu terminu)
Sobota: możliwość spotkania
wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu
(po wcześniejszym umówieniu terminu)
Sobota: możliwość spotkania
wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu
.